مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
ماهانماهان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

مهسا قشنگترین بهانه زندگی

20 ماهگیت مبارک دخترم

1393/6/24 9:36
نویسنده : سمی
642 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

20 ماهگیت مبارک دخترم

 

 سلام عشق همیشگی من. دختر خوشگلم امروز شما 20 ماهه شدی.

                    باورم نمیشه! من بیییییییییییست ماهه مادر دختر کوچولویی هستم که هر روز دلبر تر میشه

ومامانشو عاشق تر میکنه. قلب

               چه زود گذشت باورم نمیشه که تو همون کوچولویی هستی که 20 ماه پیش اومدی تو بغلم  چقدرکوچولو بودی اماحالا دیگه بزرگ شدی و راه میری میدوی بازی میکنی حرف میزنی میخندی و

                من لذت میبرم کیف میکنم بغلت میکنم فشارت میدم بوست میکنم و باز هم لذت میبرم.

                       خدای مهربونم شکرت بخاطر اینکه مامان فرشته ای هستم که تمام هستی منه .

 

                          

نازنین دخترم برای وصف علاقه مون به تو و برای خطاب کردن وجود با ارزشت، هیچ کلمه ای نیست که بتونه حس عاشقانه مونو اونطوری که باید و شاید بیان کنه.

اما میخوام بدونی این بیست ماه برای من و بابا به اندازه ی بیست قرن خوشبختی بی مرز بوده. چه خوبه که هستی عزیزم. چه خوبه که داشتنت واسم شده نفس! تا وقتی نبودی هدف هام چقدر کوچک بودن، اما حالا من دلیل دارم برای زندگی! انگیزه دارم برای تلاش! امید دارم برای اومدن فرداهای بهتری که فقط و فقط برای تو میخوامشون!

آرزو دارم....

یه دنیا 20 برات آرزو دارم عزیزم. بهترین ها رو، لبخند ها رو، شادی ها رو، موفقیت ها رو و سالهای بلند و پرعزت عمر رو برات آرزو دارم هستی من...

                                        عاشقتم .. همین و بس ....محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

❀مامانی❀
24 شهریور 93 12:46
آخی چه دخملی نازی دارید خدا حفظش کنه بوس بوس... ب منم سربزن خاله
مونا
7 مهر 93 23:41
بيست ماهگيت مبارک خاله جون
مامان ریحانه
4 آبان 93 20:52
عزیزم دخمل نازی داری تصادفی با وبلاگت آشنا شدم دخملتو که دیدم ضعف کردم واقعا نانازه
سمی
پاسخ
طلعت
16 آبان 93 22:54
دوست دارم مهساجان
سمی
پاسخ
مونا
1 آذر 93 8:28
بيست ماهگيت مبارک عزيزم ايشالا هميشه شاد باشى در کنار مامان بابا
سمی
پاسخ
ممنون عزیزم